LilyaBn az önce 30 aylık ve doğduğundan beri uyku problemimiz var diye okudum bir postta, daha ne kadar kötü olabilir ki diye düşündüm ve 35 ayı gördüm😭20 aylığız ve uyku denilince geriliyorum artık, o kadar uykusuzuz o kadar gerginiz ki…daha nr kadar sürecek diye düşünürken 35 ay beni baya düşündürdü. Allah kolaylık versin hepimize…