Mryykr Kizlar bebeğim 4bucuk aydan beri günde ortalama 3,4 bez değiştiriyor bu sayı sanki az yeteri kadar doymuyor olabilir mi 4.ay kontrolünde 600gr almıştı bugün 5ay kontrolüne gittik yine 550gr almış normal mi sizce
Omeraslan Mryykr ben de 4 bez değiştiriyorum. Oğlum ortalama 800-900 gram arası alıyor. Çok hareketli bebek olmadığı için çok aldığını dusunuyorum.
byzogretmen Mryykr bez sayısını bilmiyorum normal gibi de geldi ama benimki de 600 alıyor. Zaten 5. Aydan sonra az kilo alması çok normalmiş
Mryykr Omeraslan bizim ki biraz hareketli bı bebek sürekli kıpır kıpır maşallah yine ortalama kilo almış sizinki
Egiskom Benim oğlumda değişmesem en fazla 4 bez dolu dolu yapar ama ben değiştiriyorum 6 kere falan rahat etsin diye az yapmış oluyor beze . Ama 4.at kontrolüne kadar hep 1 kg aldı. Şimdi 10 güne 5. Ay kontrolü var bakalıö ne kadar almış olcak.
Dlk55blt-rdvn Bizimki 4 aylık günde 10/15 arası bez değişiyorum bazen daha da fazla yoruldum bu durumdan değiştirmezsen olmuyor çğnkü daha yapmadan başlıyor ağlamaya ve değiştirmezsen devam edşyor tahliler temiz sizce neden böyle yapıyor benzer durumu yaşayanlar var mı çişini yaparken ya da yapmadan hemen önce ağlayarak emmeyi bırakıyor uykusundan uyanıyor yani bu durum çok etkiliyor bizi defalarca tahlil yaptırdım temiz çıktı
Mryykr byzogretmen bende bı yerde okumuştum bu aylarda sanırım ortalama bu kadar alıyorlar haklısınız