Muniii çok geçmiş olsun aslında bünyenizle alakalı toparlanma süreciniz ben olduğumda cok şükür çocuğa geçmemişti sizinkine de geçmez inşallah bol bol duşa girdim vücudumda mikrop atılsın diye ıhlamur içtim parol kullandım günde bi kere öyle toparlandım ama duş kesinlikle iyi geliyor