Depremden etkilendik.. Ertesi gün dişime ağrı vurdu. 2-3 gün sonra annemlerin memleketine geldik. Burada doktora gidebildim. Kanal tedavisi olması gerektiğini söyledi. İlçe hastanesi olduğu için ekipman yetersiz diye o an yapamadı. İltihap olduğu için antibiyotik verdi. Garlara verdi. Çok şiddetli ağrılarım oldu. Tuzlu su, karanfil yağı kısa süreli etkili oldu ama tam geçmiyor tabii ki. En son ağlıyordum dayanamadım. Dikloran yaptırdık bir doktor arkadaşa sormuştuk. Bugün de ilk defa arveles attım.
Atalı 1 buçuk saat oldu. Emzirmedim. Uyutmaya çalışıyorum. Antibiyotikte atacağım şimdi saati geldi. Kaç saat sonra emzirebilirim acaba . Bilgisi olan var mı ?