Izel45 ben sizi anlıyorum bende kıyaslamak icin değil ama gelisiminde problem olmasın geri kalmasın diye bende diğer bebeklerle karşılaştırıyorum ki elimden gelen birşey varsa yapayım diye benimde ikizlerim var 3. Ayda 6000 ve 4500 kiloları prematüre doğdular
Ayrıca doktor kontrolünde direkt zaten boy kilo ölçüp gelişimini değerlendiriyor elbette haftasına göre aldığı kilo çok önemli