Arkadaşlar iki gündür sanırım depremden dolayı sütüm kesildi çocuğuma mama destegi yapiyordum ama sütüm de vardı daha çok süt ile idare ediyorduk şuan hiç gelmiyor resmen çocuk 1 dakika emip ağlıyor göğüslerim ağrıyor ,uçları iyice morardı çocuk çekmeye çalışıyor gelmeyince acı acı ağlıyor napabilirim yardım lütfen gelir mi yine