irinasofia İyi akşamlar arkadaşlar biz ek gıdaya geçtik kızıma yatmadan önce kaşık mama vericem uyku saatinden kaç saat önce vermeliyim ve gece tok tutması için kaç kaşık verebilirim 6 ayligiz tam
Yusufff-41 irinasofia bizde altı aylığız bir numara bebelac mama kullanıyorum yatmadan önce biberon ile onu veriyorum tok tutuyor kaşık mama hiç düşünmemiştim bekleyeyim bana da fikir olsun
irinasofia Yusufff-41 kaç saat tok tutuyor peki yani 2 saatte bir kalkıyoruz mamaya çok yoruldum karnı acikmasa uyanmicak bı çocuk ama napicam bilemedim su uyku sorunum olmasa
Yusufff-41 irinasofia 150 cc veriyorum en fazla beş saat tutuyor canım açlıktan değil de diş çıkartıyor olabilir ondan uykuları bölünüyordur
happymome23 Acıktığı için uyandığına emin misiniz biberon ve emzigi bıraktı benim oğlum hipp kaşık mama veriyorum 1 kaşık elma armut biseyler verip onu zor yiyor zaten sabaha kadar memedeyiz yani bizde yesede aynı yemesede
oykueylulada Benim bebeğimde 5.5 aylık geceleri çok uyanıyor mama veriyorum ama tok tutmuyor onunda benimde uykularımız çok bölünmeye başladı nasıl başa çıkabiliriz
HavvaSeyma Hipp 4 aydan sonra kullanilan mamalarini kullanan varmı 4 atak donemindeyiz ne meme ne mama aliyo uyuklarken yada 1 saat aclikdan bagirdikdan sonra aliyo banada kasik mama dedilerde emin olamadim
oykueylulada Yusufff-41 Dişden uyumuyor olacağı aklıma gelmemişti maalesef teşekkürler, gecede 150 cc mi veriyorsunuz
irinasofia oykueylulada benim aklıma geldi de elini ağzına sokuyor hemen mama verince hop yine uyuyor bnmki