Toman Sütüm yetmiyor moralim bozuk sürekli moralim bozuk olduğu için olan sütte gidiyor heralde kendimi kötü hissediyorum ağlıyorum :(
mertinannesi__ Toman mama da verebilirsiniz ve çok üzülmeyin önemli olan sağlıklı olması ve yanınızda olması mutlu anne mutlu bebek
Merve_29_41 Ben sütüm artması icin solgar b12 brewest yeast ve hummana stil tea bestlak damla kullanıyorum ve artıyor size de tavsiye ederim.
edabolukbasi Toman bazı zamanlarda bebekler sürekli memede olmak ister çişli bez sayısı normalse doyuyordur kilo alımına baktırdınız mı yakında
123456sdsd Toman kuruntu yapmayın. Bu da etkiliyor sütü. Aylık kilo takibine bakın 500 gram ve üzeri alıyorsa içiniz rahat olsun yetiyordur sütünüz. Çok şüpheliyseniz eğer her emzirmeden sonra düzenli sağım yapın artar hemen sütünüz
edabolukbasi Toman anladım yani eğer yetmediğini düşünüyorsanız doktorunuzla konuşup mama takviyesi yapabilirsiniz moral bozmaya gerek yok sağlık olsun yeter ki 🌸
edabolukbasi Toman öyle düşünme benimde sütüm yok denecek kadar az mamayla devam ediyoruz yine istediği zaman meme de veriyorum ama doymuyor açlıktan ağlamasından iyidir mama kötü bişey değil 😊
Simaysimay1 Toman bende de aynı durum çay aldım damla aldım rezene kimyon kaynatıp içiyorum Allah kerimdşr sezeryan da 4 . Aydan sonra akarmış aslında en başlarda çok iyidi ama deprem olayı korku azalmasına sebeb oldu şimdş anne sütü 30 ml mama geceleri idare ediyorum ama içim gidiyor
Sehnaz56 Simaysimay1 bende sizin gibiyim stresten azaldı yine meme veriyorum sağıyorum ama geceleri mama veriyorum çok üzülüyorum daha 1 buçuk aylık
2cocuk_1anne_ Toman bol su Galactago damla Katı üzüm pekmezi Bu pekmezi cumartesi günü marketten aldık pazar günü yemeye başladım o gün bile fark etti sütüm
Toman 2cocuk_1anne_ bestlak damlayla aynı etkiyi mi gösteriyor acaba galactago damla da. Katı üzüm pekmezini deneyeceğim bende