Cicegiburnundaanne Anneler bebegim 10 ay 20 gunluk 3 4 gun ust uste ishal oldu sonrasinda poposunda ilk kez sivilce benzeri bikactane seyler cikti 2 gundur pisik kremi gecirmedi varmi yasayan nedir cozumu.sari kantaron yağı kremi verdi biri bana bunu kullansam bebege sakincasi varmi acaba yağini kullananlar varmis ama krem olarK bisey frkedermi ??
Ayazefeninannesi1 Canm merhaba. 1 ay önce bende yasadim bu durumu fakat benimki ıslak mendil degisikliginden kaynakli oldu. Doktora götürdüm mantar baslangici dedi krem kullandim 3 4 günde geçmişti
Cicegiburnundaanne Ayazefeninannesi1 dun doktor zeytinyagi veya kantaron yagi kullanmami gecmezse Hametol pisik kremi kullanmami soyledi gecmezse hemen tekrar yanima gelin dedi.ben 2 kez zeytinyagi surdum kurudu sivilceler.aklinizda olsun sizlerinde
Cicegiburnundaanne Defnecim islak mendilden olabilir nemli kalmis olabilir bu aralar bizimki ishal oldu mikropta kapmis olabilir dye dusundum ..zeytinyag ve kantaron kullanin doktor onerdi yada hametol pisik kremi