annesininlokumu5 ya benimkide 20 aylık gece de gündüzde emerek uyuyor. Gece 4-5 kez uyanıyorum . Meme istiyor . Bende bırakmayı kafama koymuştum bu ara tatilde. Bant denedim gündü azalttım, sirke sürdüm, bunlar işe yaramadı . Bu depremden sonra iyice psikolojim bozuldu . Eninde sonunda bırakacak. Büyüdüğünde yanımda uyumayacak, çok yoruldum doğduğundan beri hiç kesintisiz uykum olmadı. Ama şimdi üzülüyorum aramızda güzel bir bağ var biraz daha en azından 2 yaşına kadar bekleyeceğim