Svgars ben alerji maması kullanıyordum mamamız bitmiş rapor olduğu halde tekrar yazdıramadım yeni kanun çıkmıştı doktor 6 aydan snra alerji uzmanı yazabiliyor dedi o gün için gittim o mamayı 380 liraya mecbur bir kutu satın aldım belki oda satın almıştır tabi aldığım o mamayı içiremedim normal mama denedim alerji olacakmı diye zaten diyet açıyordum bir sorun olmadığı için aldığım mama elimde kaldı mesela olabilir böyle şeyler