Kubraaysen Merhaba bayanlar Benim 8 aylık kızım var emziriyorum adet duzensizligi yaşıyorum yaklaşık adetim 15 gün önce bitti ve 10 gün sürdü bugün tekrar olmuşum böyle bir durumla karşılaşan varmi dir
Cicegiburnundaanne Kubraaysen dogum kontrol hapi duzenliyor adeti gunu gunune oliyor saglikocagindan temin edebilirsinz tercih edersenz tabi.emzirenler kullanabikiyor
Ayazefe1 Kubraaysen 4 ay oldu hala olmadım doktorum olmaması normal dedi emzirdiğin için olmayabilir veya düZensiz olur demişti
Kubraaysen Anladım coj teşekkür ederim duzenlestirdigini biliyorum ama neden böyle olmuş olabilir diye merak ediyordum önceden böyle düzensiz olmuyordum
Duruhande Adetiniz düzelsin diye öyle hap falan almayın bence. Benimde kızım 8 aylık. 6. Ayda bi kere oldum sonra olmadım hiç geçen ay yine oldum benimde gecikiyor yani 3.5 ayda iki kez oldum. Çevremden hep bi sene düzensiz olur dediler. Ama tabi doktora da sormak lazım 🤷♀️