Kızlar selam çocuk doktorumuzun yönlendirmesiyle çocuk alerjisi bölümüne gittik deri testi yapıldı çok şükür birşey çıkmadı ama alerji doktoru kan ve gaita testi de yapalım dedi daha önce gaita yapılmıştı mukus çıkmıştı şimdi gizli kan bakılacakmış. Sorum şu daha önce verdiğimiz numune kabı kendinden kaşıklıydı bezden alıp hemen vermiştik ama bu sefer düz bir kap ve tahta çubuk verdiler kabın içerisine ne kadar numune koymalıyız bilgisi olan var mı?