Seymamommm Kızlar bugün sezeryan doğum yapalı 2ay 5 gün oldu daha hiç adet görmedim .Bugün lekelenmem oldu gerisi gelmedi sizce hamilelik fln var mıdır ? Bilen lütfen yazsın korkuyorum
joyfulmom Seymamommm korunmasız ilişki yaşadıysaniz risk tabi ki var. Bir sene düzensiz adet görme,lekelenme vs.. olması normal