Benim doğumdan sonra 8kg ı gitmişti,6kg kalmıştı ama ben tabiki kendimi tutamadığım için hepsini geri aldım,sütüm azalmasın süt yapsın diye diye yedim de yedim ,bebeğim 4 aylık sadece emziriyorum,mama vermiyorum o yüzden korkuyorum azalır diye,ama dev gibi oldum ne yapıcam bilmiyorum 🤷♀️