AslanUras07 spiral sonrası karışıklık olduğunu biliyorum ama bu bana Cok fazla gibi geldi, benim 6 ay boyunca adetim 14-15 güne kadar çıkıyordu,ama sizin nerdeyse hiç bitmemiş benim en azından 3 hafta kanamasız zamanım olurdu çok uzun günler boyu gelse de duzenliydi bana çok normal gelmsdi