Bizim de yüksek çıkmıştı 2 aylıkken en ufak calpol kullanımı ya da bitki çayı bile yükseltiyormuş ciddiye almamıştı doktorumuz daha tam olarak karaciğer enzimleri yerine oturmadı hamilelikte bile ilaç kullanımı vs olduysa onun etkisi bile devam ediyor olabilir dedi ya da sezaryendaki anestezi. 4 buçuk aylıkken tekrarladık normale dönmüştü. Endişelenmiştim bende o zaman ama çok şükür bir şey yokmuş… çok ciddi bir yükseklik yoksa içiniz rahat olsun sizin de