papatyasevdalisiii evet o riskte var. Bizzat arkadaşımda şahit olmuştum, hamile oldugunu bilmeden hapa devam etmişti ve öğrendiğinde düşük riski vardı. Doğurana Kadar riskli hamilelik geçirmişti rahmi aşağıya inmişti ve erken doğum riski vardı, ne yaptıysa da ne önlem aldıysa da bebek erken gelmek istedi daha fazla tutamadılar prematüre olarak doğdu ve ciğer geliştirici iğne yapılmıştı. Böyle anlatıp sizi korkutmak istemem ama şahit olduğum için anlattım risk var diye yoksa amacım felaket tellallıgı yapmak değil asla. Belki de hiçbir şey olmaz ama bu riskleri de göz önünde bulundurmak gerekir. Size şöyle bişey tavsiye edebilirim, adet gününüze kadar hapı kullanmayın ve ilişkiye de kesinlikle girmeyin bekleyin adetiniz olmazsa test yapın, negatif çıkarsa hapı kullanmaya devam edin ama pozitif çıkarsa zaten bişeye gerek kalmaz yeni bir yavrunuzun nasibi zamanı gelmiş demektir🌸