NurayHazal Dün sezaryen oldum ve bebeğimi hiç emziremedim sütüm gelmiyor yardımcı olun lütfen bildiğiniz Birseyler varsa 🙏🏻
Edalya NurayHazal bende sezeryan oldum hastane gelmedi malesef eve gidip duş alın sıcak suyla masaj yapın gögsünüze gelir
Cybell NurayHazal Galactago damla,humana çay,yoğurt,ayran,tahin helva hepsi doktor tavsiyesiyle.Üzülme lütfen herkes aynı şekilde başlıyor ya da bir çoğumuz..
Annesinin1tanesi NurayHazal ben sezaryene gitmeden önce sıcak suyla duş aldm gögsme masaj yaptm ebe geldi sıktı anında geldi hiç süt sorunum olmadı bnce sıcak suyla masajı bir dene canm
Atlasveannesi Ilk 3-4 gun sur gelmez. Kolostrum gelir cok az onu sagip bebege siringayla verin ona yeticektir. Benim 4. gun eve gelince sut gelmeye basladi.
Mrymrn NurayHazal sutum gelecek diye beyine sinyal ver asla gelmedi gelmiyecek deme cnm sürekli pes etme emzir ve sıcak suyun altında tarakla tara göğsünü masaj falan yap insallah bol sütler olur bebise