Oğlum prematüre doğdu 10 gün yoğun bakımda yattı. İşitme testini yoğun bakımdan çıktığı gün yaptılar, geçti ancak yoğun bakımda yattığı için altıncı ayında tekrar test yapmak istediler. Göz muayenesi de 30. Gününde göz doktoruna gittim, göz damarları tam gelişmediği için 15 gün sonra yine gelin dediler. Bu hafta sonu gidicez inşallah. İhmal etmeyin bir an önce yaptırin