Eses-12345 doktor emzirmenizin hamileleğe bir risk oluşturmayacağı kanaatine varırsa emzirmeyi yasaklanıyor devam edebiliyorsunuz ama bu sürede sütün tadı değişebilir bebeğiniz emmek istemeyebilir belki ama emmeye devam ederse dediğim gibi bir risk konusu değilse devam edebiliyorsunuz. Diğer türlü gebeliğin seyrinde bi sıkıntı gözlemlenirse zaten doktorunuz emzirmeyi kesmenizi söyleyecektir. Sağlıkla doğsun hayırla gelsin yeni yavrunuz🙏❤️