Emerek uyuyan bi bebeğim var. 4 aylık.
Akşamları 7 gibi banyo yaptırıp emziriyodum memede uyuya kalınca omuzuma alıp pışpışlayıp yatağına yatırıyodum 4-5 saat uyuyodu. Şimdi banyosunu yaptırıyodum emzirmek için uğraşıyorum ama kıyameti koparıyo emmiyo ittiriyo vuruyo ağlıyo. Nasıl uyutucam ben şimdi 🤯 kucağımda pışpışlayarak uyutsam mümkün değil kollarım dayanmaz, ayağımda sallayarak uyutsam ona alışsın istemiyorum, yatağına koyup ninni söylemeyi pışpışlamayı denedim çığlığı basıp ağlıyor zaten böyle yapsam bile emmeden uyuduğu için aç uyuyacak max. 2 saat sonra uyanacak. E uyku eğitimi içinde çok erken napıcağımı şaşırdım nasıl uyutucam🤯🤯