Acemianne2807 arkadaslar depremzedeyim bugun konuaya geldik iskenderun dan avent ultra soft 6.18 au bebek emziği olan var mi ücretli alacagım bir tane kazm bebeğime acil meramdayız sanırım lütfen varsa alıcam siparis versem gec gelecek
gocebebirbayan Acemianne2807 bende depremzedeyim. Evimde çok vardı 6-18 ay. Göndermek çok isterdim ama eve giremiyorum korkudan 😭😭 osmaniye de benim evim de