Benim bebeğimde 3 aylık normalde her bir ay için 30CC 3.ayda 90 CC fakat bizler emzirdigimiz içinde 90 CC fazla gelir siz önce iki göğsü de emzirin daha sonra ilk olarak 30cc kadar hazırlayın bir deneyin eger huzursuz değil uyuyabiliyor ise yeterli gelmiştir biberon ile vermiştim ben bir iki kez hemen alışıp meme reddine girdi tavsiyem direk kaşık ile başlayın