[silindi] Benim kızım hızlı kilo aldı ben örnek vermek için söyledim.İlk kızım 18 aylıkken 9 kiloydu.Kendinizi kilo konusunda yıpratmayın .Şuan 32 aylık 2 haneli kilolara yeni ulaştı.Bende çok takmıştım kafama ama kilosu normal ,alımı yavaşlar.1 yaşından sonra senede 1 kilo almasını bile normal kabul ediyor uzmanlar.Heleki 8 aylık emekleme yürüme dönemlerinde yeseler bile kilo alımları duruyor.Hareketler artıyor enerji tüketiyorlar.Diş dönemi falan derken yavaşlıyor.Sonra toparlıyor merak etmeyin .Beni yanlış anladınız kıyaslama için söylemedim yani daha küçük olmasına rağmen daha az kilo aldı ama ben takmadım açıkçası.Sizde lütfen yıpratmayın kendinizi.Sağlıkları yerinde olsun önemli olan o.1 yaşında yada 9 aylıkken kan tahlillerini yaptırırsınız eksiklik varsa ona göre düzenlenir herşey.