Kızlar hepımızın başı sağolsun ve geçmiş olsun diyorum
Çok üzgün bir haldeyim bır haftadır ne uyuyorum ne yıyorum bılmıyorum
Kalbımız yuregımız oradaki vatandaşımızla atıyor 🥹
Ama bu taraftada hayat devam ederken ehlıyet ıcın dıreksıyon derslerıme başlamış bulunmaktayım
Sınav olacak parkurda çalışıyoruz yalnız hoca bana bırakıyor herseyı çok anlatmıyor gıbı hissediyorum ya da olması gereken bu bılemıyorum
Dönüşlerde kavşaklarda dıreksıyon ne kadar cevırecegım konusunda şaşırıyorum mesela bunun Icın püf noktalardan bahsetmıyor
Ikı kez parkur dönüyoruz bırer kez parkları çalışıyoruz
Geri gıdıyoruz 25 metre ve sonrasında eve bırakıyorum kendımı yakın evim diye 1 buçuk saat sürüyor
Şuan üç ders almış bulunmaktayım
İyi hissedıyorum ama acaba eksik mı hala tam kavramış degılım bu normal mi?