Selam anneler 19 günlük oğlum var bebeğim kilo alamadığı için mama takviyesi veriyoruz her emzirmeden sonra 45cc 1 buçuk ölçek ama nerdeyse her beslenmeden sonra biraz da olsa kusuyo yani bebeklerin kusması normal bişey mi yoksa sıkıntı olucak bişey mi