menek16 Yarensmom- doktorumuz sınır koymamıstı teklif edin iatedigi kadar içsin dedi zaten genel de suya çok talepleri olmuyomus benim ki de öyle aman aman çok içmez veriyorum sulugunu istiyosa içiyo istemiyosa oynuyo :)
Yarensmom- menek16 bende çay kaşığı ile vermek istemiyorum ilaç sanıyor suluk ile versem olur mu acaba
menek16 Yarensmom- olur bence bende öyle yaptım 5 bucuk aylıkken basladık hem alısması açısından da iyi olur bi sonra ki basamakta pipetli suluga geçicem sonra bardak adım adım ilerlemeyi düşünüyorum