Sumeyrakk Merhabalar sağlık ocağının verdiklerinin dışında hangi markaların ürünlerini kullanıyorsunuz ve önerirsiniz ? Kaç aylık ve kaç damla veriyorsunuz
Nurberamom Sumeyrakk ocean marka kullanıyoruz d vitamini 4 damla. Demir de kilo başı bir damla şeklinde.
Ballilokumannesi 4 aylığız valends D3 kullanıyoruz bide symbısys probiyotik şimdi sağlık ocağıda kan ilacı verdi demir kullanmıyoruz kullanmamız gerekiyor mu ki
tarcinnn Sumeyrakk bestiron ve wellcare d vitamini. Son aldığımı ocean aldım ama içeriği onun da temiz.
343458 Sumeyrakk ıkısı için de ocean markasını kullanıyorum doktorum önermişti .13 aylık d vıtamınıne devam edıyorum günde 3 damla yaza kadar kullan dedi doktorum
asrinhatasi Cclkts 4.ay aşısına gittiğinizde aile hekimi veriyor. Benim bebeğim kusmuştu aile hekiminin verdiğini ondan dolayı sidefere geçtik
Zlnmst Sumeyrakk ocean kullanıyoruz yarın tam 5 alık d vitamini 3 damla demir de kilo başına 1 damla diyolar ama bi doktor bitkisel olduğu için çok etkili olmadığını söylemişti o yüzden kilo başına 1 damla+3-4 damla daha veriyorum