123321123 Benim hiç böyle bir şikayetim olmadı ama bazı bünyeler tenler hassas olabiliyor birde ilk sezaryan mı ondan dolayı hala acı olabilir belki . Genel de hangi zamanlara onlara dikkat edin yapmayın mesela yatarken mi kalkarken mi veya üsttıgunuz zaman mı ona göre daha dikkatli olursunuz