Kızlar acil yardımınıza ve tecrübenize ihtiyacım var. Bebeğim 3 ay 20 günlük şiddetli öksürükle doktora gittik bronşit olduğunu söyledi doktoru. Antibiyotik ve hava tedavisi başladı evde uyguluyoruz eğer 1 hafta içinde geçmezse yoğun bakıma yatiracagini söyledi. Ne yapabilirim başından geçen var mı? Öksürmeyi balgam atmayı bilmediği için çok sıkıntı yaşıyoruz burnunu açıyorum sürekli