Merhaba hepimiz eçok geçmiş olsun öncelikle. Eşimin ailesi 5 kişi bizle birlikte 7 kişi olacak uuzn süre bizim evde kalacaklar. Evleri yıkıldı bizde olacaklar yani. Bende çalışan bayanım. Bana öğlen atıştırmalığı ve akşama kalabalık için yemek önerileri verebilir misiniz. 2 yaşında bir oğlum da var. Aklım durdu. En iyi şekilde ağırlamak yaralarını elimden geldiğince sarmak istiyorum. Çok teşekkür ederim 🌺