Zehra2205 Merhaba anneler kızımın cildi çok kuru ben elimden geldikçe nemlendiriyorum ama saç dipleride çok kuru onun için ne yapabilirim? Doktorum bebe yağı sür dedi ama nasıl olur bilemedim? Önereceğiniz bir şey var mı? 8 ay 14 günlüğüz
eflal1410 Zehra2205 biodermanın atopik ciltler için olan kremini kullanıyorum iyi geliyor arkadaşım önermişti onun bebeğide kuruydu cildi bende aldım memnun kaldım günde iki kez uyguluyorum unutmazsam
Deletedmom_79 Zehra2205 La Roche Posay’in Lipikar+ serilerini inceleyebilirsiniz. Atopik ciltler için başarılı buluyorum
Ysmndmrl eflal1410 bende kullandım o kremi gerçekten çok iyi kuzuma sürerken ellerim kuruluktan yara olmuştu kendime sürmek aklıma gelmedi ona masaj yerken sürdüklerim elimi pamuk gibi yaptı
eflal1410 Zehra2205 saçına denemedim hiç ama bütün vücuduna kullanıyorum kulak arkasına kadar sürüyorum konak oluyor kulak arkassı arada oraya da uyguluyorum
eflal1410 Zehra2205 eğer alırsanız trendyoldan araştırın daha uyguna geliyor ben eczaneye sordum 200ml 200₺ dedi ben 500ml 300₺ aldım .
Deletedmom_79 Zehra2205 direkt saça yönelik değil ama dahilinde var evet. La Roche Posay Lipikar AP+ Vücut Yıkama Yağı olarak aratabilirsin😊
eflal1410 Ysmndmrl evet çok güzel krem ya biraz pahalı ama zaten minicik kullanıyorum hemen hemen bütün vücuduna yetiyor. Arada kendime de sürüyorum vücuduma 🫣