Ayazefe1 çok şekerli o çaylar. Özünde mantığı da susatıp fazla su içirdiğinden süt oluyor yoksa içeriğine bakarsanız anlarsınız. Ayrıca post açanlar da olmuştu arkadaşlarımdan da duymuştum karaciğer enzimlerine etki ediyor içindeki maddeler annenin de sütten geçerek bebeğin de. Siz bilirsiniz tabi ama tavsiye bol bol su günde 3 litre bebekle sarılmaca koklaşmaca 🌸