Selam anneler
Cok ama cok evhamlı bir anneyim
Kızımda kusma halsizlik ates vardı ama evde atlattık cok sükür..sonra bana gecti kusma ates ishal ölüyordum acile gittim crp 28cıktı bir de idrar yolu enf cıktık doktor biraz yüksek dedi antibiyotik verdi ama acil doktorlarına güvenemiyorum pek sizce korkmalı mıyım bu crp den🙁