durununannesi18 mel123 Babe nin konak şampuanı var. Tam olarak geçirdi diyemem ama gözle görülür şekilde azalttı. İndirime girmesini bekliyorum şimdi. Tavsiye ederim mustela kullananlar babe daha iyi diyor
Tosbiktosbikk mel123 ben dusa sokacagim zaman bebe yagı sürüp konak taragi ile tariyodum 4 5 gunde gecmisti
Hamzaninannesi1411 mel123 bende zeytinyağı çok işe yaradı. Banyodan önce 15 20 dk saçında duruyordu ince tarakla tarıyordum daha sonra duş mis gibi ipek gibi oluyordu
Portakalcicegiii mel123 her şampuanı denedim işe yaramadı. Hakiki zeytinyağı sürüp taradım birşey kalmadı
Aras_05 durununannesi18 ben 3 ay konak çektim badem yağı 3 saat öncesi sur strecle beklet minidolin bebe şampuanla yika
durununannesi18 Aras_05 yağ sürüp bekletmem o kadar imkansız ki. Banyoyu da sevmediği için 😔 zeytinyağı sürüp konak tarağıyla tarıyorum ama fazla bekletemiyorum işte. Badem yağı da denerim ama süre kısa olur işte ☹️
Ysgl26 Zeytinyağı ve karbonat karıştırp duştan yarım saat önce sürün kafasına. Duşa girmeden de konak tarağıyla tersine düzüne tarayın deri diplerindenö her banyodan önce yapınç 3-4 seferde biter
Kplnnn Benim bebekte uzun zaman vardı canım doktorunu aramıştım karbonat ile zeytinyağı karıştırıp sür sonra yıka demişti bunu 2 gün arayla 3 kere yaptım bir daha hiç olmadı şampuana falan para verme boşuna 13.5 aylık şimdi bir daha olmadı