Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim grip oldu öksürüyordu da doktor antibiyotik verdi kullandık gribi geçti ancak öksürüğü geçmedi ciğer filmi çekildi bi sıkıntı görülmedi şükür ama öksürük geçmiyor daha çok balgamlı gibi geliyo bana ama onu da çıkaramıyor ayağının altına sarımsaklı zeytinyağ sür önerisi geldi ancak çok küçük olduğu için uygun olup olmadığını bilemedim doktoru onay veren var mı ?