Arkadaşlar merhaba bebeğimin gözünde 3 aylıktan beri ara ara kaymalar oluyor bazen şaşı bakıyordu. Çok sık olmadığı için ve bazı kaynaklarda 1 yaşına kadar zaman zaman böyle durumlar görülmesi normaldir diye yazdığı için beklemeyi tercih ettim. Ancak şu an 10 aylık ve bu durum oldukça arttı. Özellikle kalabalık ortamda birden çok odak varken tamamen şaşı bakmaya başlıyor, iki gözde de var ancak sağ göz daha fazla kayıyor. Yani günün %60 ında şaşı öyle söyleyebilirim. Görmesinde benim gözlemlediğim bir sıkıntı yok normalde yerdeki küçük bir susam tanesini fark edebiliyor ya da uzaktan tanıdığı kişileri seçebiliyor. Fazla uzatmayayım çarşamba gününe özel bir klinikten randevu aldım ve araştırdığımda tedavi yöntemlerinin gözlük ya da ameliyat olduğunu gördüm. Tabi ki tedaviden sonra belli olur ancak Allah mecbur etmesin ameliyat olmasını hiç istemem. Size sormak istediğim daha önce bu yaş grubunda bu durumu yaşayıp tedavi göreniniz var mıdır varsa süreciniz nasıldı yardımcı olursanız çok sevinirim.