Kızlar merhaba. Öncelikle hepimizin başı sağolsun. Bebeğim 11 buçuk aylık oldu. Herşeye ama herşeye ağlıyor akşama kadar sürekli cigirip ağlıyor. Hicbiseyle oyalanmiyor ve odak sorunu da bence yaşıyor. Son 1 haftadır bu şekilde. Başına gelen yada bir fikri olan varsa yardımınızı bekliyorum 😭