Svmgndz Kızlar 8 haftalık hamileyim bugün doktora gittim keseyi gördü ama bebeğin görünmediğini söyledi 1 hafta sonra tekrar gel dedi sizce dış gebelik mi?
ceybug Svmgndz dış gebelikte bebek tuplerede yada karın boslugunda oluyor kese olmaz kan değerleri bi yukselip bi düşer