Hndealnathn Mevsimsel olduğunu dusunerek benim kızıminda saçları dokuluyor özellikle bu ay daha sık olduğu görüşündeyim
Cgsibel Benim de kızım aynı yaşta ve 1,5 yaşından beri aynı yatağımızda benden çok onun saçı var. Bence yenileniyor saçları. Çokta bir şeye bağlamamak lazım bence tabi tutam tutam dökülmüyorsa