Ekimkizi şimdi ben yazcaktım kesinlikle şarj cihazıyla ilgisi var. Benim telefonun şarjıda sabah full doldursam akşamı zor çıkarıyor oda çok oynamazsam. Artık kutuların içinden adaptör çıkmaması kötü oldu, iyi adaptör bulsanda sıkıntı yaşabiliyorsun. Biz adaptörü de ayrı orijinal iPhone şarj cihazı aldık ama ona rağmen böyle. Şarj 2gün gidiyo diyenlere şaşırıyorum çünkü benim günde 2 kere şarja taktığım bile oluyor. Hangi adaptörü kullanıyorlar acaba?