tatlibiranneo Malesef bu gerçekle yüzleşmek zorundayız. Deprem olsa binadan kaçınca kurtulamaz kimse, kurtulan da yaşamaya devam etmesi zor. Çünkü her yer enkaz olacak yardıma girilmeyecek, kurturılmayacak kimse. Öyle çadır kurulma yiyecem yardımı gelemeyecek çünkü öyle bir yol kalmayacak. Elektrik şu doğalgaz ulaşım hiçbir şey yok. Ben 5.9 depreminde istanbuldaydım, binaların yanları doluyken sağa sola sallandık, dışarı attık kendimizi bi köşede dikilip bekleme yeri bulamadık. Telefon çekmedi. Rezillik, Allah korusun korumasına ama bunlar yaşanacak. İmkanı olan, aklı olan istanbuldan kaçar gider