BebekC livanurvealpinannesi61 bunu tahmin edebiliyor olması lazımdı hemen anneyi korkutmak ne demek. Allah iyi doktorlarla karşılaştırsın hepimizi 🤗
livanurvealpinannesi61 Kuzeymomss renkli ultrason mu sizinki.bişey diyemem. Kuzenimin bebeğine doğana kadar hangi doktora gittiyse kafatası yok osu yok busu yok dendi. Diğer kuzenim en iyi doktora gitmişti yıllar önce onada kolu bacağı yok demişlerdi.pozisyon ile alakalı bir durum bu.
Kuzeymomss livanurvealpinannesi61 Her kontrolümde renkli bakılıyordu. Tabiki pozisyon ile alakalı da doktor hiç mi pozisyon yakalayamadı bana çok ilginç geldi. Detaylı da benim de oğlum uyuyordu yüzünü kapamış doktor bildiğiniz hareket ettirerek uyandırdı
gulsum11 Birsenbirbenbirdebebek hayır girmedim fakat doğduğu an ilk muayenesi çocuk uzmanı tarafından yapıldı sabahıdı aynı şekilde muayenesi yapıldı bi sorun yok dediler
livanurvealpinannesi61 Kuzeymomss benim gittiğim hastahane de renkli bakılmıyordu hiç. Hareket ediyordu ama kolunu göremiyorum demişti.
Bilgesmoms gulsum11 Situs inversus Deniyor organların tam ters şekilde konumlanması korkulacak birşey değil ters konumlanmış oluyor bir doktor arkadaşımın da o şekildeydi ☺️
Duyulurum gulsum11 kalbi sağda olabilir evet, en yakın zamanda bir doktora gidin diğer organları da ters olabilir. Bu bir sağlık sorunu değil merak etmeyin ama yine de bilmenizde fayda var.
Fasulye12 gulsum11 Kalbi sağda olan insanlarla ilgili videolara denk gelmiştim . Hatta kimisi dövme yaptırmış sol da olması gereken yere kısa bir bilgilendirme notu gibi . Başka içe organı kendi yerinde mi ?
gulsum11 livanurvealpinannesi61 ultrason da bile bakmadı stetoskopla dinleyip öyle dedi kolumu yok demesi de çok değişik Allahım islah etsin
gulsum11 Dilruba_1 gittik fakat öyle bişey demediler doktor da aynısını sordu çocuk doktoru bişey demedi mi die yok demedi dedim acaba kalbini dinlemedi mi dedi benim de aklım bulandı
Gryffindor Olabiliyor. Hatta sağlıkla ilgili bir sıkıntı olursa diye dövme yaptıran insanlar falan var. Ama doktorlar bu zamana kadar anlardı diye düşünüyorum ya
gulsum11 zeynep321 Miraymomm Teşekkür ederim ben böyle bişey görmedim ondan dolayı çok tedirgin oldum