alpinannesi3 Emziriyorum dişim apse yaptı 20 ligim largopen verdi doktor antibiyotik kullanan varmı aranızda ?
Ne_alakasi_var_004 alpinannesi3 benım dişim degilde bogazım iltihaplanmıştı hem 10 tane igne vurundum hemde agumentin atmıştım o zamm bebegım 4 aylık falandı yine de doktorunuza danışın gercı problem olsaydı vermexfı heralde
asiltonunmommysi alpinannesi3 Özür dilemenize gerek yok yani goy goy yapmıyorsunuz sonuçta. Doktora emzirdiğinizi söylediniz mi? Agumentin kullandım hasta olmuştum diş için değil ama farklı bi antibiyotik veremem emzirdiğin için demişti doktor
Pediatrihemsiresianne alpinannesi3 largopen gebelik ve emzirme döneminde güvenle kullanılabilen bir antibiyotiktir. Geçmiş olsun🌺
kbra-10 ben de şu an çok hastayım bebeğime geçmemesi için dua ediyorum sadece parol içiyorum bir sakıncası yoktur değil mi veya başka ne içebilirim ateşimde yüksek biraz