Ssare Ay canım benim biz ne çektik zaten 2 gün boyunca 39.5 aşağıya düşüremedik ne ilaç verdiysek en son pedifen çok işe yaramıştı bizde ilk boğaz enfeksiyonuyla başladı dedik hani boğazları yüzünden ateş sonra ertesi gün bi baktım koca koca kırmızı sivilce gibi şeyler hemen doktora el ayak hastalığı dedi meğer boğaz enfeksiyon düşmeyen ateş bundanmış bu hastalık herşeye sebep oluyo çünkü çok zordu bakınca içim gidiyo du bi ilaç canım bide iki krem verdi ama hepsi nafile çünkü zamanla geçiyo kuzum 2 haftaya ne iz ne bi şey kalıyo işte çok zor ama sabretmeniz lazım, hani çünkü yapılcak hiç bi şey yok. İnşallah en kısa zamanda geçer canım benim çok geçmiş olsun 🤲🌼