Bu deprem oldu zaten kucağında kefenle giden adam işte yerde yatan battaniyeye sarılı kefenlwr vs hepsi birbirinden acı görseller hepsinden ayrı ayrı fazla fazla etkilendim, panik ataklarım arttı işte herkeste olan gece deprem oluyo gibi kalkmalarım falan vardı şimdi taha duymazın videosuna denk geldim işte çok yaşamayacağım falan demiş içime öyle bi dert girdi ki her an kafamın içinde ölüm var yani depremden dolayı mı böyle hissedenler var mı destek almak istedim dün Psikologta ilk seansımı da aldım ama bu sefer de başka bi videoya yorum yapmışlar yok benim kardeşim de ölmeden önce böyle hissederdi başımı alıp gitmek istiyorum derdi vs bunlar beni çok etkiledi oğlum 9 aylık gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz bu düşünceler herkeste mi var ?