Melek1919 önce bu psikolojiden çıkın. Benim bebeğim 4 aydır yoğunbakımda ve her gün defalarca sağıyorum, en başından beri aynı çıkıyor sütüm 30-40 cc hatta azaldığı da oldu ama asla pes etmedim ve bebeğim mama da içiyo. Asla yetemediğimi düşünmedim ve ben erken doğum yaptım o zaman ben kötü bi anneyim bebeğimi koruyamadım, içimde tutamadım.Sadece mamayla büyüyen bebekler de var sonuçta zehir değil. Lütfen sütünüze ve kendinize güvenin. Dilruba demirezer var instagramda bi görüşün yardımcı oluyo belki şuanki durumda önceliği depremzede olan anneler ama elinden geleni yapar yinede