Bebeğim 6 ay 29 günlük yaklaşık 2-3 hafta önce ikimiz de grip olduk atlattık şükür sonrasında eskisi gibi gecede 1 kez kalkıp emip uyuyordu iyi dedim hastalıktan sık kalkma alışkanlığı kalmadı hop birkaç gün sonra başladık zırt pırt uyanıyor saat başı ağlayarak. Normalde ao oo ses çıkarırdı uyanınca hatta ağlayarak uyanmıyor diye uyku arkadaşı fikrine bile kapilmistim ama bu nedir 10 gündür 2 de uyanıyor emzirip 3 te yatiriyorum 4 te kalkıyor 5 e kadar aynı şey 6 da bi daha kalkıyor böyle enteresan geceler yaşıyoruz ne yapmak lazım gaz falan da yok dikkat ediyorum anlayamadim nasıl bir süreç tecrübesi olanlar yazabilir mi şimdiden teşekkürler 🤗