Şu günde şunu yazarken bile utanıyorum diyarbakırdan geldik depremzedeyiz 11 aylık oğlum ağır bronşit olmuş kaç gün soğukta iğne verdi doktor hava veriyorum birde iğne için sağlıkocağına gittim misafir bebeklere sadece aşı yapıyorlarmış enjeksiyon hemşirenin insiyatifine bağlıymış depremzedeyiz diyarbakırdan geldik dedim kaç kez kusura bakmayın dedi 🤦🏻♀️🥹🥹🥹 bu nasıl vicdan bebek kucağımda çıktım yazıklar olsun boğazım düğümlendi